przejdź do treści wpisy

Jak ważne jest logo firmy

Profesjonalne logo firmy powinno być: Proste – zasada jest banalna – im mniej tym nie gorzej, sporo firm jednak do niej się nie wykorzystuje; Dopasowane do charakteru działalności firmy – znak graficzny ma nawiązywać do misji i wizji firmy, jednak pamiętając o dążeniu do minimalizmu;

Uniwersalne – powinno uwzględniać sposobność jego powielania na różnych materiałach, projekty logo powinny zostać wykonane w programie graficznym z zapisem wektorowym, by móc je skalować w dowolnej wielkości; warto zwrócić uwagę na jego wygląd na tle różnych barw; aby uniknąć wpadek graficzny projekt logo powinien być przygotowany, oprócz standardowego wersji czarno-białej i achromatycznej, tak aby potem nie było problemów z wykorzystywaniem (sprawdź tutaj: http://www.marketing.intensa.pl/projektowanie-logo); Ponadczasowe – umożliwia to na lepszą identyfikację wizualną firmy, nie powinno ulegać trendom i nie należy go przerabiać, a jeżeli już już to ograniczyć się do drobnych, kosmetycznych przemian, zachowując fundament znaku graficznego; Mające jasny, czytelny przekaz – powinno być jak najbardziej ogólne, należy ograniczyć stosowanie zbędnych ozdobników, nie ma co upychać w logo rozbudowanych ilustracji, gdyż mogłoby to zakłócić jego przekaz i wprowadzić chaos; Zapamiętywalne – im łatwiejsze logo tym bardziej zapamiętywalne, proste symbole zwykle łatwiej się kojarzą. Ażeby lepiej zrozumieć sens tych zasad warto spojrzeć na logo znanych światowych firm, jak na przykład. logo Coca-Cola, Adidas, IKEA czy Apple. Loga te istnieją od lat, są klasykami, nie zmieniają się z roku na rok i pod wpływem trendów. Są łatwo kojarzone i takie także powinno być logo naszego biznesu.

Więcej informacji na stronie: http://www.poradnik.eveo.eu/projektowanie-logo

admin kategoria: Bez kategorii dnia 30 Marzec 2018 » 0 komentarzy
Twoja odpowiedź:

Musisz się zalogować aby komentować.

Adres Trackback  |  Subskrybuj komentarze