przejdź do treści wpisy

Zdrowe owoce

Zimowa dieta powinna być bogata w owoce i warzywa, dlatego że produkty te zawierają bardzo duże ilości witamin i składników mineralnych niezbędnych do prawidłowego rozwoju i utrzymania homeostazy naszego organizmu. Owoce, w szczególności te krajowe, zawierają zestaw niezbędnych substancji, które wspomagają nasze zdrowie. Zwolennicy diety związanej z konkretną lokalizacją przyznają, że właściwie każdy organizm najlepiej działa wtedy, gdy zasilany jest produktami, które normalnie występują w strefie klimatycznej, w której mieszka dana osoba.

Dlatego również dla nas, mieszkających w środkowej Europie świetnym źródłem witamin powinny być owoce jagodowe. Są one uprawiane u nas od wieków, a przy tym w wielu przypadkach wyrosną w stanie naturalnym, więc są w pełni zaadoptowane dla naszej strefie klimatycznej. Borówki, jagody, maliny, a też inne owoce leśne mają bardzo duże ilości witaminy C witamina C jest bardzo mocnym antyoksydantem, który zabija wolne rodniki i tym samym opóźnia procesy starzenia się komórek, a także całego organizmu. Borówki bogate w witaminę C mogą stanowić idealne źródło antyoksydantów w diecie zimowej. Trzeba je Bez wątpienia wcześniej zakonserwować, ususzyć bądź zamrozić. Straty składników pokarmowych, w tym straty cennej witaminy C będą nieznaczne, a pomimo to będziemy mogli się cieszyć zimą doskonałym smakiem zdrowych owoców, które zawierają składniki niezbędne dla rozwoju naszego organizmu. Taka dieta niewątpliwie przysłuży się też osobom, które prowadzą dietę odchudzającą.

Źródło informacji: borówka amerykańska.

admin kategoria: Bez kategorii dnia 13 Marzec 2018 » 0 komentarzy
Twoja odpowiedź:

Musisz się zalogować aby komentować.

Adres Trackback  |  Subskrybuj komentarze